mtasolutions



Setelah dua hari sy lepak di GB sy dapati byk user yang mengadu pasal komentar yang bernama anonymous. Sebenarnya anda boleh mengawal siapa yang boleh komen pada blog anda. Senang sahaja caranya

1 Pergi ke Dashboard > Settings > Comments.

2 Untuk bahagian who can comments pilihkan Registered Users - includes OpenID





 3 Tekan save dan tiada lagi komen drpd anonymous. Selamat mencuba (^^,)










Share Gadget
Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Facebook
Blog
Gadget


Jika anda sukakan article ini,linkkan kembali...



Dicatat oleh Thalhah Amir on Ahad, 5 Disember 2010

2 ulasan

  1. Tanpa Nama Says:
  2. aku tak kisah kot pasal anonames, skurg2nya blog nampak hangat. heheee
    thalhah, aku da try artisteer 3.0 mmg best! dah tak payah pening-pening cari kat google : blogspot templates dah. Nak tahu la kat Msia software ni tak popile ke? knapa aku tgok website lua jer wat review?

     
  3. Thalhah Amir Says:
  4. emm... software ni ssh nk cari crack dia. bkn sbb xpopular. rata2 aku cari crack yg working 2. huhu

     

Catat Ulasan

Cari Blog Ini

Pengikut

Pengikut Facebook

Informasi

SyoknyerBlogging adalah sebuah blog tutorial untuk bloggers yang menggunakan platform blogspot. Semua tutorial disini adalah daripada pengalaman sy berblogging selama 3 tahun. Sy bukan untuk mengajar tetapi lebih kepada berkongsi. Harap anda gembira disini. (^^,)

Mengenai Saya

Foto saya
Sy sangat sukakan web. Seorang Programmer. Pemilik Syoknyerblogging
Copyright 2010 | SyoknyerBlogging | Belajar Blogging Dalam Bahasa Melayu
Zengard Template designed by the Jinsona Design and XML coded by CahayaBiru.com