mtasolutions


Kali ini saya ingin berkongsi widget2 jam yang telah saya kumpul. Sebenarnya jam2 ini adalah posting di blog lama sy di MTA Studio. Sy sudah terlupa password ke blog tersebut maka terpaksalah sy membuat blog baru di syoknyerblogging ini. Masih byk lagi jam yang sudah sy jumpa. Saya akan update pada lain hari. Jam2 disini semuanya bukan milik sy, sy hanya berkongsi. (^^,)

















Share Gadget
Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Facebook
Blog
Gadget


Jika anda sukakan article ini,linkkan kembali...



Dicatat oleh Thalhah Amir on Rabu, 8 Disember 2010

2 ulasan

  1. Unknown Says:
  2. salam.. haii.. sy org bru dlm nk wt blog ni...
    sy nk mtk pndapt kamu ttg mcm ne nk wt blog dgn baik???
    sy tetarik nk wt blog.. ni blog yg sy bru 3 hari wt..
    komen la ckit ea.. harap dpt tunjuk ajr..
    http://boniestyle.blogspot.com/

     
  3. Unknown Says:
  4. gmn cra mkenya ?

     

Catat Ulasan

Cari Blog Ini

Pengikut

Pengikut Facebook

Informasi

SyoknyerBlogging adalah sebuah blog tutorial untuk bloggers yang menggunakan platform blogspot. Semua tutorial disini adalah daripada pengalaman sy berblogging selama 3 tahun. Sy bukan untuk mengajar tetapi lebih kepada berkongsi. Harap anda gembira disini. (^^,)

Mengenai Saya

Foto saya
Sy sangat sukakan web. Seorang Programmer. Pemilik Syoknyerblogging
Copyright 2010 | SyoknyerBlogging | Belajar Blogging Dalam Bahasa Melayu
Zengard Template designed by the Jinsona Design and XML coded by CahayaBiru.com